ტრენინგის მესამე დღის რეფლექსია.
ეს დღე იყო საინტერესო და მნიშვნელოვანი მიუხედავად ანომალყრი სიცხისა. ამ დღეს განვსაზღვრეთ სტანდარტები პროექტისათვის. შევიმუშავეთ მიზნები სასწავლო პროექტისთვის. ტრენინგის მიმდინარეობის დროს ხელი შეგვეშალა ტექნიკურმა პროცესებმა . რისთვისაც ვეღარ გავაგრძელეთ პრაქტიკული მუშაობა და თეორია განვიხილეთ ბლუმის ტაქსონომია ახლებურად.და21 საუკუნის უნარები ინტეგრირება ჩვენს სასწავლო პროექტებში. შევადგინეთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები:
ზოგადი კითხვა
|
რატომ იწვევს კონფლიქტი ცვლილებას?
|
თემატური კითხვები
|
·
როდის იყო საქართველოს ფართობი ყველაზე დიდი?
·
როდის იყო საქართველოს ფართობი
ყველაზე პატარა?
·
რამდენით არის შემცირებული საქართველოს პართობი ბოლო 3 საუკუნის მანძილზე?
|
შინაარსობრივი
კითხვები
|
·
რას წარმოადგენს „საზღვარი“?
·
რომელი მხრიდან აქვს საქართველოს ბარიელური, ნაკლებადბარიელური კონტაქტური
საზღვარი და რატომ?
·
რომელ ქვეყანასთან რა სიგრძის სახელმწიფო საზღვარი აქვს საქართველოს? (ინფორმაცია დაწერე
ცხრილის სახით)
|
Комментарии
Отправить комментарий